TikTok launches a Talent Manager Portal so managers can negotiate brand deals for clients

sponsorship Offer

TikTok launches a Talent Manager Portal so managers can negotiate brand deals for clients

TikTok نے ٹیلنٹ مینیجر پورٹل لانچ کیا تاکہ مینیجر کلائنٹس کے لیے برانڈ ڈیلز پر بات چیت کر سکیں







 TikTok نے ٹیلنٹ مینیجر پورٹل لانچ کیا تاکہ مینیجر کلائنٹس کے لیے برانڈ ڈیلز پر بات چیت کر سکیں TikTok برانڈز کے لیے اپنے "میگا اسٹار" تخلیق کاروں کے ساتھ اپنے تخلیق کار مارکیٹ پلیس میں ایک اپ ڈیٹ کے ساتھ کام کرنا آسان بنا رہا ہے جو اب ٹیلنٹ مینیجرز کو اپنے کلائنٹس کے سامنے پیش کیے جانے والے برانڈ کے مواقع اور مہمات کی نگرانی، ان پر عملدرآمد اور تجزیہ کرنے کے لیے مدعو کرتا ہے۔ اس ہفتے، ویڈیو انٹرٹینمنٹ پلیٹ فارم نے TikTok Creator Marketplace کے ایک حصے کے طور پر ایک نیا ٹیلنٹ مینیجر پورٹل متعارف کرایا — اس کا پلیٹ فارم جو برانڈز اور ایجنسیوں کو دنیا بھر کے 800,000 اہل تخلیق کاروں کے ساتھ جڑنے کی اجازت دیتا ہے۔ نئی سروس ٹیلنٹ مینیجرز کو، تخلیق کار کی اجازت کے ساتھ، ڈیل فلو کو منظم کرنے، اپنے ٹیلنٹ کی جانب سے معاہدوں پر گفت و شنید کرنے، تخلیقی فیڈ بیک کو سنبھالنے اور مہم کی کارکردگی کے بارے میں مختلف رپورٹس اور میٹرکس کا جائزہ لینے کے لیے تخلیق کار مارکیٹ پلیس میں لاگ ان کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ اس توسیع سے TikTok کو اب نہ صرف دسیوں یا لاکھوں پیروکاروں کے ساتھ تخلیق کاروں کی ضرورتوں کو پورا کرنے کی اجازت ملتی ہے بلکہ وہ "مشہور شخصیت کے درجے کے" تخلیق کاروں کی بھی۔ مثال کے طور پر، 2020 میں D'Amelio بہنوں جیسے TikTok ستاروں نے ایجنسی UTA کے ساتھ کام کرنا شروع کیا کیونکہ ان کی آن لائن شہرت نے انہیں نئے شعبوں میں لے جایا، جیسے کہ پوڈکاسٹ، کتابیں، ٹی وی، لائسنسنگ، ٹور اور دیگر توثیق۔ یہ سمجھ میں آئے گا کہ وہ چاہیں گے کہ ان کے UTA کے نمائندے برانڈ کی انکوائریوں کا جائزہ لیں اور خود ایسا کرنے کے بجائے ایسے پورٹل کے ذریعے اپنی طرف سے سودوں پر بات چیت کریں۔ TikTok نے تصدیق کی کہ 





ٹیلنٹ مینیجر پورٹل ابھی الفا ٹیسٹنگ میں ہے۔ مفت سروس میں کئی ایجنسیاں پہلے سے ہی سائن اپ ہیں، لیکن یہ اس وقت ٹیسٹرز کے نام شیئر کرنے کے قابل نہیں ہے۔ اس کے علاوہ، TikTok نوٹ کرتا ہے کہ ٹیلنٹ مینیجرز کو صرف اپنے کلائنٹ کے مارکیٹ پلیس اکاؤنٹس تک رسائی حاصل ہوگی، تخلیق کاروں کے اصل TikTok اکاؤنٹس تک نہیں۔




اس نظام کا مقصد تخلیق کار مارکیٹ پلیس کی موجودہ پیشکشوں کی تکمیل کرنا ہے، جس کا ہدف ایسے برانڈز کی طرف ہے جو تخلیق کار کی زیر قیادت اشتہارات کی کارکردگی سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں، جس کے بارے میں TikTok کا کہنا ہے کہ سروے کیے گئے 71% برانڈز کے درمیان زیادہ اشتہاری یاد دہانی فراہم کرتا ہے۔ سب سے پہلے 2019 میں لانچ کیا گیا، TikTok Creator Marketplace بڑھتے ہوئے تخلیق کاروں کی منیٹائزیشن ایکو سسٹم میں کلیدی کردار ادا کرتا ہے، جو Facebook، Instagram، Snap، اور YouTube کی طرف سے پیش کردہ ایسے ہی پلیٹ فارمز میں شامل ہوتا ہے جو تخلیق کاروں کو اثر انگیز مارکیٹنگ کی جگہ کے اندر تعلقات استوار کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ خود ایک منزل ہونے کے علاوہ، Creator Marketplace نے 2021 میں ایک API بھی متعارف کرایا جو Captiv8 اور Influential جیسی مارکیٹنگ کمپنیوں کو اپنے سسٹمز میں اپنے فرسٹ پارٹی ڈیٹا کو ٹیپ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس طرح کے بازاروں کے وجود سے پہلے، سرفہرست تخلیق کاروں کے ساتھ کام کرنے کے خواہاں برانڈز کو زیادہ دستی مشقت کرنی ہوگی — انہیں تخلیق کاروں کو دریافت کرنے کے لیے ایپ کو اسکرول کرنا ہوگا یا تلاش کی اصطلاحات استعمال کرنا ہوں گی، اور وہ اپنے تلاش کرنے والوں کو مخصوص پیرامیٹرز کے ذریعے نشانہ نہیں بنا سکتے ہیں۔ TikTok Creator Marketplace مزید ٹولز اپنی انگلی پر رکھتا ہے، جس سے برانڈز تخلیق کاروں کو کلیدی الفاظ، پوسٹ کیے جانے والے مواد، اور سامعین کے سائز اور میک اپ جیسے میٹرکس کے ارد گرد فلٹر کرنے کی اجازت دیتا ہے۔









برانڈز براہ راست پہنچ کر (عرف "براہ راست دعوت") یا "درخواست مہم" کے ذریعے ٹیلنٹ کے ساتھ کام کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں، جہاں وہ ایک مختصر تخلیق کریں گے، اور تخلیق کار موقع کے لیے خود کو تیار کریں گے۔ مارکیٹ پلیس کا میچ ٹول بھی A.I استعمال کرتا ہے۔ اور تخلیق کاروں کے پوسٹ کردہ مواد کی بنیاد پر مختصر نقشہ بنانے کے لیے قدرتی زبان کی پروسیسنگ، عمل کو مزید خودکار بنانے میں مدد فراہم کرتی ہے۔ اب Creator Marketplace کے پیچھے ٹیم کی قیادت کر رہے ہیں Adrienne Lahens، TikTok کے Creator Marketing Solutions کے آپریشنز کی عالمی سربراہ، پہلے Influential میں COO تھیں۔ اپنے موجودہ کردار میں، جسے وہ تقریباً ڈیڑھ سال سے نبھا رہی ہے، Lahens TikTok کے تخلیق کاروں کو برانڈڈ مواد اور برانڈ اور تخلیق کاروں کے تعاون کے ذریعے زندگی گزارنے میں مدد کرنے پر مرکوز ہے۔ TikTok کا کہنا ہے کہ جو برانڈز تخلیق کاروں کے ساتھ کام کرتے ہیں وہ برانڈ کی موافقت میں 26% اور برانڈ کی سفارشات میں 22% اضافہ دیکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ، 71% TikTok صارفین کا کہنا ہے کہ تخلیق کار کی صداقت وہی ہے جو اب انہیں برانڈ سے خریداری کرنے کی ترغیب دیتی ہے۔





تخلیق کار منیٹائزیشن کے ارد گرد چیلنجوں پر قابو پانا TikTok کی ایپ پر اعلیٰ صلاحیتوں کو برقرار رکھنے کی کلید ہے، خاص طور پر میٹا، اسنیپ، اور یوٹیوب سمیت دیگر ٹیک جنات کی جانب سے بھاری مقابلے کی روشنی میں - جس کے بعد والے نے ابھی اعلان کیا ہے کہ وہ اپنے شارٹس کے ساتھ اشتہار کی آمدنی کا اشتراک شروع کر دے گا۔ شارٹ فارم ویڈیو) یکم فروری تک تخلیق کار۔ (اگرچہ ٹِک ٹِک نے پچھلے سال اپنے ہی ریو شیئر پروگرام کا اعلان کیا تھا، لیکن ابھی تک اس کی پیمائش نہیں ہوئی ہے۔) برانڈ مہمات کے ساتھ، TikTok کے کچھ سرکردہ تخلیق کار تخلیق کار مارکیٹ پلیس کے ذریعے دسیوں ہزار اور منتخب معاملات میں لاکھوں ڈالر کما رہے ہیں۔ دیگر مہمات چھوٹے پیمانے پر ہوسکتی ہیں، مثال کے طور پر، ادائیگیوں کے بجائے صرف تحفہ پیش کرنا۔ TikTok نے یہ نہیں بتایا کہ اس کا نیا ٹیلنٹ مینیجر پورٹل مزید عوامی طور پر لانچ کرنے سے پہلے کب تک الفا ٹیسٹنگ میں رہے گا۔





No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

YouTube's New Feature 'Jewels' and How is it Possible to Earn

  What is YouTube's new feature 'Jewels' and how is it possible to earn? If you love live streaming on YouTube, the company is o...

WEEK TRENDING

Powered by Blogger.